REGULAMIN

Zainteresowany członkostwem?

REGULAMIN

Postprzez krissnt » 04 Lip 2011, 20:55

§ 1 Wstęp

Podstawową działalnością grupy jest rozwijanie umiejętności członków poprzez organizację spotkań treningowych o różnorodnej tematyce. Główny trzon stanowi poszerzanie wiedzy w zakresie działań na airsoftowym polu walki, nieobce jednak pozostają aspekty szeroko rozumianej sztuki wojennej oraz survivalu. Sprawdzianem umiejętności członków są regularne spotkania airsoftowe, stanowiące wraz ze spotkaniami treningowymi cykl przygotowawczy przed głównym celem grupy, jakim jest udział w imprezach typu MilSim.


§ 2 Stylizacja

Wzór dla członków grupy stanowią współczesne oddziały specjalne wojsk Niemieckich - Bundeswehry. Zarówno wyposażenie i umundurowanie, jak i procedury wykorzystywane w drużynie mają w maksymalnym stopniu przypominać faktycznie obowiązujące.


§ 3 Rekrutacja

Członkiem grupy może zostać każda osoba spełniająca wymagania opisane w powyższym regulaminie oraz akceptująca wszystkie jego punkty i gotowa ich przestrzegać. Przyjęcie w szeregi odbywa się po uzyskaniu pozytywnej opinii wszystkich aktywnych, obecnych członków grupy. Każdy rekrut zobowiązany jest do spełnienia podstawowych wymagań w czasie okresu przygotowawczego/próbnego - ustalanego dla każdego z osobna.


§ 4 Wymagania personalne

Wymagania stawiane przed rekrutami:
- wiek powyżej 16 lat
- zainteresowanie tematem wojskowości
- posiadanie niezbędnej wiedzy z zakresu wojskowości/taktyki/airsoftu

Pełnoprawnym członkiem rekrut staje się dopiero po ukończeniu 18 roku życia oraz spełnieniu wymagań opisanych w regulaminie.


§ 5 Umundurowanie

Każdy członek oddziału zobowiązany jest do posiadania umundurowania w kamuflażu stosowanym przez odwzorowywaną formację wojskową tj. wzorze "Flecktarn". Dopuszczalne są inne rodzaje kamuflażu będące jednak wariacją lub alternatywą dla powyższego wzoru podstawowego.


§ 6 Wyposażenie

Oporządzenie członków zespołu w maksymalnym stopniu odwzorowuje faktycznie wykorzystywane przez wojska niemieckie. Preferowanym rodzajem wyposażenia i oporządzenia są modele kontraktowe tj. faktycznie używane w BW, dopuszczalne są także kopie lub w uzasadnionym przypadku przedmioty bardzo podobne do kontraktowych, różniące się szczegółami.


§ 7 Uzbrojenie

Członkowie grupy zobowiązani są do posiadania repliki broni używanej przez odwzorowywane wojska tj. wariacje modeli takich jak m.in.:
- G36
- G3
- MP5
- MP7
- AWM (G22)
- M82 (G82)
Użycie magazynków typu HICAP jest w szeregach grupy niedopuszczalne.


§ 8 Priorytet zakupów i specjalizacje

Członkowie grupy muszą zadeklarować wybór funkcji w grupie lub specjalizacji (strzelec wyborowy, medyk). Grupa może wywierać presję na poszczególnych członkach, nakładając priorytet na konkretne elementy mające zostać zakupione przed innymi, a obowiązkiem członków jest ich przestrzegać.


§ 9 Hierarchia

Wewnątrz grupy istnieje ustalona hierarchia mająca przełożenie na rozkazodawstwo zarówno na polu walki, jak i poza nim (przydzielanie zadań projektowych). Obowiązkiem członków jest jej przestrzeganie oraz stosowanie się do zaleceń członków wyższych rangą.
Awanse oraz spadki w hierarchii poprzedzone są decyzją drużyny (głosowanie).


§ 10 Spotkania

Spotkania treningowe o różnej formie odbywają się możliwie regularnie, średnio raz w tygodniu. Oprócz obecności na coniedzielnych spotkaniach airsoftowych, każdy członek zespołu zobowiązany jest do uczestniczenia co najmniej w jednym spotkaniu treningowym w miesiącu.


§ 11 Składka członkowska oraz zakupy grupowe

W grupie obowiązuje zasada dobrowolności przy uiszczaniu składki członkowskiej. Każdy z członków (oraz rekrutów) przeznacza na ten cel dowolną ilość środków, w dowolnym momencie. W momencie akceptacji przez grupę lub decyzją dowództwa może dochodzić do akcji tzw. teamowych zakupów. Każdy z członków jest wtedy zobowiązany do wyrównania salda w kasie. Do momentu, dopóki członek nie wpłaci odpowiedniej sumy odpowiadającej kwocie zakupionego wyposażenia - należy ono do grupy i może zostać odebrane (jest jedynie użyczane).


§ 12 Wykluczenie oraz ostrzeżenia

Każdy członek posiada konto ostrzeżeń nadawanych przez dowództwo (lub w drodze głosowania) w przypadku nieprzestrzegania regulaminu, braku aktywności czy innych nagannych zachowań. Otrzymanie 3 ostrzeżeń może oznaczać wykluczenie z drużyny poprzedzone oddaniem głosu "za" przez co najmniej połowę członków grupy. Ostrzeżenia mogą być zniwelowane poprzez wykonanie zadań rekompensujących (ustalanych indywidualnie) lub unieważniają się samoistnie po upływie 3 miesięcy.
krissnt
Administrator
 
Posty: 481
Rejestracja: 03 Lip 2011, 10:28

Re: REGULAMIN

Postprzez Moris » 14 Sty 2014, 17:19

NIEAKTUALNY - DO POPRAWKI!
Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie.
Awatar użytkownika
Moris
Administrator
 
Posty: 250
Rejestracja: 03 Lip 2011, 11:56
Miejscowość: Nowy Tomyśl


Wróć do Rekrutacja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron